středa 10. července 2013

Zabublání a zmizení v nenávratnu


Zanedlouho se chystám na nějaký čas zmizet z Prahy a objevit se na Moravském Slovácku – i pro nahodilé civění pod krajové pokličky. Z toho důvodu bílím již tak bílou lednici a nutno říci, že jsem ve svém bílení dosti úspěšná. Až tak, že prakticky nemám co posnídat. Tedy: neměla jsem.
     Do té doby, dokud mě nezachránila KOKO se svým videotipem na bublaninu a bublanina samotná podle videotipu zkonstruovaná.


     Oproti předloze se změnilo snad "jen" to, že vzhledem ke své aktuální (ne)zásobenosti jsem polohrubou mouku určenou do bublaniny nahradila moukou hladkou a ještě k tomu celozrnnou (s kterýmžto faktem souvisela nutnost přidat více mléka, na míru: "baj voko" :-)) a pekáč (vymazaný olejem, chybí mi dokonce i máslo :-)) byl vysypán naopak moukou hrubou. Jo a třešní jsem přidala – protože jsem je měla, a protože je mám ráda. :-)


     Nevím, jak moc se můj "zmetek" liší od svého původního mustru (odkaz na jeho recepturu zde), každopádně je tak dobrý, že je již téměř fuč, což se konečně snaží naznačit i název příspěvku – pravda, poněkud dramaticky. :-)

     Co Vy a Vaše "nutnostní" inovace osvědčených receptur?! (Učiněné z důvodu chybějící suroviny, z důvodu chuťových preferencí...)

Žádné komentáře:

Okomentovat